Bilder ifrån igår ♥
Hallå där! På ett sätt har det varit en ganska tuff vecka då jag har fått testa på småbarnslivet ensam samtidigt som jag haft en hemsk förkylning. Och ni som känner mig vet att jag oftast lider av en manlig förkylning när jag blir dålig.. hehe, eller som Vlatko sa "Du mår sämre, och gnäller mer när du är förkyld än vad du gjorde under en förlossning"  Idag mår jag betydligt bättre men vi myser runt här hemma ändå. Barnen har varit helt underbara sedan Vlatko började jobba, inga bekymmer alls. Det är nästan som att de känner på sig att de måste sköta sig : ) Så förutom denna hopplösa förkylning, har det gått super.
 
Man ser en sådan tydlig förändring i deras utveckling nu, dem ler och skrattar för de mesta och Elias fortsätter med att stiga upp runt 05. Han sätter först igång med ett panikvrål (så att jag tror att han ont i magen) Men när jag väl tar upp han så skrattar han och ler, och då är det bara att gå upp.. Annars blir han vansinnig. Och sen består de närmsta timmarna av skratt och mys
 
 
 
 
 
Kommentarer
Ida Nilsson
http://idacnilssons.blogg.se/

Åh det går ju så snabbt tills de blir stora.. Känns som igår som min lilla var sådär liten. Och roligt med tvillingar!

Svar: Jaaaa det verkar så! Helt galet.. Man vill ju bara att tiden ska stå still samtidigt som man vill vara med om allt! ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback