Vilken härlig Torsdag ändå! I förmiddags gav vi oss ut, träffade Tvillingarna Anton och Valters Mamma Anna och det blev en rätt så lång promenad då vi hade massor att prata om, kul! Sen tog jag en extra sväng med barnvagnen för att hämta Leah på fritids. Sen gick vi och åt på McDonalds och tog bussen hem, spännande.. Det gjorde jag första ggn häromdagen! Älskar att utsätta mig själv för sådant haha, får en kick. Men nu vart de bara två hållplatser .. Jag typ krääääks på backen som går hem till oss. 14kg i uppförsbacke + vagn, alltså inte alltid lika sugen på detta, speciellt inte i regnet! 

Jag och Leah myste oss ner i sängen medans barnen håller på somna här bredvid, med Julkalendern på tvn.. Hon somnade ifrån mig och nu ska jag hänga lite tvätt och städa upp här hemma. Imorgon blir de nog en del fixelifix, köpa gran bl.a. 

Ha en fortsatt trevlig Torsdag! Det ska vi /jag ha! ❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback