Hallå från lugnet och tystnaden.. Barnen sover! I förrgår så skrev jag ju om att barnen skulle vaccineras , och det gick så bra så bra. De blev av rätt sent på eftermiddagen och natten blev lugn. De hade lite feber men sov sig igenom de värsta.. Och feberyrade lite då och då. Men innan vi vaccinerade dem så bad vi en läkare kika på Elias öron då har skrikit till mer och mer på dagarna, samtidigt som han tagit sig för örat. Och har även kräkts en del vilket han aldrig gör, efter att ha läst på 1177 så var detta ett typiskt exempel på öroninflammation. Men doktorn kunde inte se något tokigt men han verkar fortfarande ha ganska ont. Jag har själv varit ett öronbarn och har genomgått en del operationer, så att jag hoppas verkligen det är något barnen slipper. Jag tänkte låta de gå ett par dagar och om de fortsätter så får de titta på honom igen. 

Hur som helst, skönt att vaccinationen gick så bra :) Nu ska jag blunda en stund.. ❤️
 
Kommentarer
Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY
http://emblasofia.blogg.se/

Fina ljusstakar. Var har du hittat dem? :)

Linda

Åh! Minns inte varifrån dem är, tror att jag har fått dem! 🙈🙉


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback