Älskade älskade barn

Ikväll har jag tittat till barnen ett par extra gånger. Och idag är jag extra tacksam över att livet blev som det blev.. Och idag har jag blivit påmind om hur skevt man har levt, och hur illa det hade kunnat gå. Jag har varit väldigt ung och dum, och umgåtts i alldeles för dåliga kretsar. Men jag har lärt mig massor, jag är idag rätt så "street smart" , klarar av alla möjliga sorters människor , står upp för mångfalden och ett mångkulturellt samhälle. Jag har lätt för att läsa av människor och är en ganska så bra människokännare. 


Jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt, utan att de förflutna kom ikapp mig idag och det var ganska läskigt! .. Och jag hade helst velat slippa återblickarna idag, men det har varit svårt. 

Jag önskar att mina barn får växa upp utan våld, utan hat , utan lögner och bara få känna ren och skär kärlek genom livet. Jag vet att det är omöjligt men jag ska göra mitt absolut bästa och yttersta för att ge dem en trygg uppväxt!  Det finns så mycket idioter där ute. 

.. Och Vlatko då! Vart hade man varit utan honom! Han har ingen aniiiing om hur viktig han är. 

❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback