Barnen har en ny besatthet, att tugga på sina och varandras fötter. Haha! 

Idag gick verkligen dagens planer i kras, jag har haft feber från och till hela dagen och det känns verkligen som att den här förkylningen som hängt i luften ett tag, bröt ut på riktigt! Har tagit igen en del sömn under dagen och slocknade när jag hade lagt barnen och sov i två timmar. Betydligt piggare nu! Hoppas att det går över snabbt för detta har jag inte tid med. 

Men så trist när man ser fram emot en mysdag och så vill kroppen något helt annat än huvudet, men det är bara att lyssna på sin kropp, annars slår det till dubbelt upp! 

Nu ska jag lägga mig igen, för imorgon firar vi den ortodoxa julen tillsammans med Vlatkos familj, och det ska vi inte missa! 


Godnatt ⭐️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback