Barnens julklapp till mig ♥ ( Så himla bra när man har barn, att man liksom kan köpa julklappar till sig själv från dem, haha )
 
Godmorgon, ny vecka.. Och vad betyder det? Vlatko börjar jobba idag, vi har haft honom hemma i tre veckor nu. Så att det kommer att bli lite tomt här hemma. Meeen ny vecka och nya tag känner jag, jag brukar sällan ha nyårslöften men mitt mål är ändå att bli lite nyttigare, leva lite sundare och bli starkare. Och detta skulle starta efter nyårshelgen, men med Vlatko hemma så känns det omöjligt. För det första så är han en feeder och sen känns det som Fredag varje dag när man är hemma och myser såhär, så vi har bara ätit och ätit. Men nu går vi tilbaka till rutiner och förhoppningsvis blir det lite lättare : )
 
Igår jobbade jag och i Lördags firade vi ortodox jul hos Vlatkos föräldrar, och det brukar alltid gå super när vi är iväg med barnen sådär, men humöret var inte på topp och Elina var extremt gnällig så att vi fick faktiskt åka hem med dem, trist. Men det händer så himla mycket i deras liv nu, så att det är inte konstigt egentligen..Utvecklingen går i en rasande fart, Elina gungar, och är nog inte långt ifrån att börja krypa.. Elias vill så himla mycket och blir aningen frustrerad när han liksom inte kan stå eller gå själv. Pluttarna! Babygymmen går bort totalt, här ska vi ligga på golvet eller köra i gåstolarna! Tänder verkar vara på gång och de är så medvetna med allt som händer runt omkring. De äter flera mål gröt och mat per dag, och flaskan är inte alls så populär. Vi har inte fått sova en hel natt ännu, Elina har börjat äta på nätterna igen och Elias har alltid gjort det,  men inatt var det nog ändå rekord. Elias åt vid 00 och vaknade nu vid 06, super! Och Elina åt vid 01.30 och sover fortfarande, så det kanske går framåt. Fick ändå ett par timmars sammanhängades sömn : )
 
Nu ska vi förbereda dagen här, om ett par timmar ska jag på återbesök för cellprov. Inte alls sugen på detta faktiskt och har nog till och med lite ångest kring det.. Och provsvaret ska vi inte prata om. Det hade varit så skönt om vi slapp allt sådant nu. ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback