Hej och vad tiden går! Ett nytt år är här, och vi hade en helt lagom nyårsafton hos Bobi och Tina, spontant och oplanerat.. Så skönt! : ) Vi trodde inte vi skulle orka vara vakna till tolvslaget med tanke på alla sjukdagar och svåra nätter. Men jovisst, vi kom hem runt 02! 


Elias är inne på sin andra pencilinkur för öronen och hej vad det snoras här hemma. Men vi njuter av vår ledighet tillsammans ändå, nu har jag varit ledig i ett par dagar från mitt jobb och Vlatko börjar jobba först nästa vecka. Så vi njuter och vi har en sån rolig tid med barnen just nu, de är sååå roliga. Så det blir lite färre inlägg här .. Men på instagram är jag aktiv. Häng med oss där, ni hittar mig under LindseyLinda 




💙😘
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback