Fick en sådan himla häftig "blomma" (?) av min bror.. Eller en växt kanske det är snarare, en ananasväxt. Och jag gissar på att han var aningen ironisk när han köpte den, då ananas är något av de värsta jag vet hehe : ) Men fin var den verkligen.
 
 
Jag ligger redan nerbäddad, i bytta och rena sängkläder dessutom.. Så skönt! Det har varit en ganska intensiv och gnällig dag här hemma, barnen har typ inte gjort något annat än ätit och gnällt, Elina har även varit små hängig och haft svårt att komma till ro och somna någon annanstans än famnen.. Och det är lite knepigt, när man har en till liksom : ) De har kommit in i någon ovana där de äter betydligt mindre fast oftare, idag kunde de äta varje timma under vissa timmar.. Mina små småätare : ) Så ni förstår, vi kom knappt ur soffan idag.
 
 
Hur som helst, nya tag imorgon och ny månad dessutom! Sov gott hörrni ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback