I Lördags bar jag en randig klänning från Lindex , och tanken var att jag skulle ha ett par pumps till. MEN jag fick provat 3 par skor, och gissa.. Ingen utav dem passade, alla var för små. Vad händer? Ska jag behöva göra mig av med alla mina skor.. ? : ( Jag som tycker att svullnaden definitivt lagt sig, så kan det vara så att man bara har fått större fötter utav graviditeten?
 
Vi hade en toppenkväll i Lördags, vi firade ju Jessica som fyller 40. Så himla kul! Vi var hemma tidigt såklart, småbarnsföräldrar som man är, men vi han med ett par varv på dansgolvet i alla fall. ♥ 
 
 Barnen klarvakna vid 05 idag, så att det var bara att stiga upp, men strax därefter insåg jag att kaffet var slut, något bitter har jag varit över detta. Om en stund ska vi iväg på vårat nästsista akupunkturtillfälle, och visst har det hjälpt..(om det nu var det som gjorde det) Magontet är absolut inte borta, men de mönster som fanns.. De som upprepade sig vid samma tidpunkt varje dag, de skriken har avtagit. Väldigt skönt. Om det är akupunkturen som hjälpt eller inte, det får man ha skilda åsikter kring om man vill.. Smärtan kanske har vuxit bort med, men jag är övertygad om att akupunkturen fungerade på vår lille kille.
 
 
Kommentarer
Petra

Fötterna "växer" mina har ökat 2stl. på 2 barn.
Tror att akupunktur är bra för mkt. /Kram

Svar: Oj! Där ser man, blir till att handla nya skor.. Stackars mig! 😹
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback