Heeeej! Full rulle idag, mvc-besök och shopping. Åh jag är så stolt över mig själv, att åka iväg med ett barn.. Det gör jag ofta, det är inga problem. Men att åka iväg ensam med två barn kräver en del tålamod och planering, och en del mod tycker jag.. För svettig blir man. För mig är det extremt viktigt att utmana mig själv, just för att inte hamna i den bekväma zonen som man kallar den, och jag vet att om jag inte utsätter mig för "jobbiga" situationer nu så kommer jag definitivt dra mig från att hitta på saker i framtiden, så det är bara att ge sig iväg. 

Men något svettig med lite ledsna barn och en dubbelvagn att kånka ur och in i bil, så blev det.. Men vad gör det?

 Nu har vi badat och lagt barnen för natten iaf, och vi håller tummarna för en bra natt... Som alltid : )

Jag fick lämna prover idag på mvc, då mitt järnvärde inte riktigt stiger som det borde, och så fick jag skrytit med mina små inför barnmorskorna : ) och där skötte de sig exemplariskt! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback