Jag var nog inte riktigt medveten om hur trött jag ser ut förän jag såg denna bilden, oh my! Tur att det finns filter.. : ) jag känner mig inte riktigt fullt så trött heller, som jag ser ut att vara. 

Idag har det verkligen varit full rulle från morgon till slut, och socker och fikaintaget har varit enormt idag! Och inte konstigt att man ligger här hyfsat pigg med tanke på alla kaffekoppar man hivat i sig..  Sara var först ut idag, hon kom med muffins och gav mig lite vuxet sällskap, flörtade med Elias tror jag hon gjorde med! Sen kom Andrea och Jennie på en snabbvisit och en kopp. Därefter Pappa och Ewa som rullar iväg på sin årliga tripp, och även min bror och Hanna. Men barnen har blivit underhållna och det har funnits armar som de mer än gärna gosar i : ) Nu sover dem så sött, och det ska jag nog med göra innan någon skriker "maaaat" 

By the way, Elina sov från 02.30 - 9 inatt/imorse, såååå duktigt! 

Godnatt hörrni! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback