Mina killar! ♥
 
Skenet bedrar. I det förra inlägget skrev jag ju att jag mådde betydligt bättre, haha.. Inte alls, då visste jag nog inte ens vad förkylning var, nu hostar jag mest så att jag kräks och blir nog snart hänvisad till ett annat rum då vi ska sova, för här väcker man tydligen barnen. ♥
 
 
Jag saknar sååå att vara gravid just nu ( fast jag vill ju ha kvar barnen på utsidan, haha ) Jag mådde verkligen super, mitt immunförsvar var på topp, inte en enda finne, håret hade lyster och volym och huden var mjuk. Nu är det allt annat alltså, jag är så grå man kan bli.. tappar ton med hår, min hud flagnar både i ansikte och kropp, finnarna har invaderat min haka och jag är förkyld som en man. 29 år och jag har ännu inte förstått att det blir såhär varje gång jag blir sjuk.. Och jag tror att det ska vara förevigt. Jag återkommer om en vecka.. ♥
 
Jag gav mig på en promenad förut, mestadels hostandes men ändå så skönt.. och vilket väder, kanon! Och nu ska jag ta mig en dusch och lura knopp och kropp att den är frisk och fräsch efter detta!
 
God natt. ♥
 
 
 
 
Kommentarer
Anonym

Glöm inte kniiipa!

Svar: Hehehe, den här påminnelsen behövde jag! 😃😹
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback