Dagens korvisar! ❤️

Min första tanke när jag kliver upp på morgonen (mitt i natten) är att "ikväll, då jäklar ska jag lägga mig 20.00.. Fredag eller Lördag, det kvittar". Och min andra tanke är att "idaaaag ska jag fasiken sova när barnen sover!" Hah! Ain't gonna happen. Men det är helt sjukt vad kroppen och knoppen pallar med. Jag som knappt fungerar utan sömn annars, blir typ apatisk. Men nu jäklar nu har man inte sovit mer än 3 timmar i streck på 8 veckor, och vissa nätter kanske bara typ 2 timmar totalt! Helt Crazy! Imorgon ska vi iallafall få lite egentid på stan då Bobi och Tina passar dem ett par timmar. Men annars då? Jo vi fixar detta så jäkla bra måste jag säga, om man får säga det själv.. Det måste vara en utav fördelen med tvillingar , att Pappan liksom är lika mycket involverad, för det finns liksom inget annat.. Man har inte alltid tillräckligt med armar. Och det är fint att se, att vi har precis lila fin relation till barnen båda två, och det är ingen som "känner" dem mer än den andra. 

Nej, men om man skulle ta och sova kanske, eller hitta på något annat vettigt påvägen till sängen hehe.. ❤️ Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback