Dagens tjej! ♥
Tusen tack igen Ewa för de fantastiskt fina tröjorna, nu passar de perfekt ♥
 
Hej! Idag har jag varit ensam med barnen för första ggn, eller kanske inte riktigt första ggn.. Men hur som helst, Vlatko hade sin första arbetsdag idag, efter två månaders ledighet. Och det har faktiskt gått väldigt bra, barnen har varit hur snälla som helst mot sin Mamma.
 
Vi har även varit på Akupunkturen med Elias, och på efterkontroll på MVC. Vi gjorde våran tredje akupunktur idag och visst märker vi skillnad, det är inte alls dessa utbrott som var exakt vid samma klockslag.. dag som natt. Han är väldigt gnällig nu, men inte otröstlig som innan. Så himla skönt! ♥ 
 
MVC gick det också bra, visade upp våra små och tog lite prover och så. Men ska tillbaka på ytterligare en kontroll då jag fortfarande blöder efter besöket på Östra, samt att mitt järnvärde sjunker.
 
Nu är det dags att sova, imorgon kommer min Hanna
 
 
Kommentarer
Bintu Malm Fraser
http://bintan.blogg.se/

Men vilka fina bilder!

Sov gott!

Svar: 😍 Tack!
lindsey.blogg.se

ɑ n n i k ɑ
http://blogofphoto.webblogg.se

Så söt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback