Heeeeej! De här små kottarna är riktigt trötta om kvällarna numera, och tidigare dessutom.. Kanske beror på att det blir mörkt så tidigt? Jag inte vågat skriva något innan, liksom inte vågat jinxa.. Men jag tror Elias har brytit mönstret vad det gäller att vakna 05.00. Vi har sovit till 07 för det mesta, de senaste två veckorna.. Idag åt dem vid 05-06 och sov vidare till 09.
 
Och inte trodde jag att de skulle sova så länge, så när jag vaknade strax innan 09 och såg att de fortfarande låg och sov, så flög jag upp i chock och sprang in i duschen..Vi skulle nämligen träffa Anna klockan 11, och inte trodde jag att man var tvungen att ställa klockan när man har småbarn : )
 
Anna har också tvillingar, som nästan är lika stora som våra.. Så det var en riktigt trevlig promenad och skönt att prata med någon som liksom delar samma erfarenhet som vi. Tyvärr var inte vädret på vår sida då det regnade från alla håll och kanter under hela promenaden. Men vi får satsa på bättre väder nästa gång. 

Barnen mådde susen efter promenaden och har varit så nöjda och glada idag, kan bero på allt gos de fick av Jessica som kom på en kaffe i och för sig. Gladfisar, Elina speciellt.. Hon tjuter av glädje från de ögonblicket hon vaknar på morgonen, så himla härligt att hon är en sådan glad tjej. Elias har blivit betydligt bättre i magen, vilket har påverkat hans humör .. Nu är han en gladare kille som mestadels ler från öra till öra (förutom när han är hungrig då, då går världen under och han vill iiiinte vänta på mat) 

Nu ska jag kika på Berg & Meltzer! Sen sooova, godnatt! 
 
 
Kommentarer
Petra

Hoppas nu att de goa mornarna fortsätter...


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback