Detta inlägg skulle ju ha kommit upp igår egentligen, då jag tänkte sammanfatta helgen! : ) och bilderna ovan sammanfattar en del.. Fredagen bestod av tacos, och även lördags-lunchen. Sen på kvällen blev vi bjudna på Tacos hos min bror och Hanna .. Hehe tur att de är sååå gott. 

I helgen har vi fått städat och fixat en del här hemma, höst och vinterkläder är framtaget och jag insåg till min förvåning att jag varken behöver köpa ny höst/vinter jacka eller skor.  Det känns bra, och kändes nästan som jag har varit ute o shoppat efter alla fynd jag gjorde på vinden av ytterplagg somjag hade glömt av! 


Igår var de lite kämpigt här hemma, båda barnen var så gnälliga och man har ju bara två armar. Men de blev läggdags tidigt för två övertrötta barn. Ingen dag är den andra lik numera. En natt sov Elina från 22-07 så härligt, men då vaknar Elias 15 ggr istället. Nu sover de i varsin säng, då de blivit för långa o stora för att sova tillsammans, de bara stör varandra nu samtidigt som dom nog tyckt att det har varit supermysigt! Men vi sa att de skulle sova tillsammans fram till 3 månader och det verkade ju vara en perfekt ålder för byte av säng. 

Elias sover och ska nog strax vakna för mat och Elina håller på att somna, hallå osynkade bebisar! 💙💜
Kommentarer
Dixi Wonderland
http://dixiwonderland.com/

Mums va gott :D

Joanna- Journalist och föreläsare med Autism

mumms

a n n i k a
http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback