Dubbelmatande supermom! Såhär ser de ut de flesta dagarna hemma hos oss. 

Heeeej Heej från en döv tant! Ah blir så trött, har haft lite ont i örat från och till och kände igen symptomen från ett tidigare år då jag spräckte trumhinnan och fick följder som feber och en låååång pencilinkur, och häromdagen fick jag mer och mer ont under natten och när jag står upp eller ligger på sidan så rinner de ur klar vätska ur örat.. Så igår fick jag kommit iväg till vårdcentralen och de konstaterade hål på trumhinnan och vätska som ligger bakom och rinner ut, varav den extrema smärtan som nu är. Så här knaprar vi smärtstillande för fulla muggar och nu också penicillin då! Men skönt att jag kollade upp det innan det blev ännu värre. Men just nu hör jag nada och är lite trött i bollen om man säger så! Tur att man har snälla barn : ) 

Nu ska vi ge oss ut iallafall! Först second hand och sen en sväng på stan : ) 

Önskar er en trevlig Lördag! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback