Nu ligger dessa små björnar i vagnen och sover i friska luften på altanen, och Vlatko på soffan. Han är sjuk :(♥
Jag funderar faktiskt på att låta Elias sova i den här björnfluffiga dressen på nätterna, han älskar den och somnar som en stock. Visst det gör han på kvällarna med, men han är så lättväckt under nätterna, han vaknar av sina egna fisar, Elinas fisar.. Och är hungrig och nyfiken förstås. (Såklart inte, han skulle svettas ihjäl.. Men tanken har slagit mig)
 
Idag har jag hunnit med lite egentid på maxi, haha vem trodde att man skulle klassa mathandling som egentid..? Och stunden i bilen, tilsammans med radion. Den är oslagbar.
 
Kvällsmiddagen är redan förberedd och lunchen intagen. Sjukt effektiv dag när man är två hemma.. ♥
 
 
 
Kommentarer
Anonym

Hamnade på din blogg via startsida. Fina bilder och härliga ord
Tror att ni gör rätt som berättar öppetbom er narnlängtan. Operationer. Och om IVF.
Det kan föra det lättare för andra - känna att man inte är ensam.
Jag bar i min närhet både Ivf- barn. Adopterade barn. Ivf- Light barn.
Alla lika efterlängtade. Alla lika älskade.
Såg att ditt drömresemål var KapVerde.
Det är namnet på min blogg. För vår familj bygger hus där. Min svärfar kommer därifrån. Vår familj har varit där flera gånger.
Besök den om du vill.
www.kapverde.blogg.se

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback