Ah!! Blir lite smått tokig här när jag går igenom bilder på datorn, och insett att jag nog saknar fotandet en del. Mycket dessutom! Fick mig en liten tankeställare när jag var hos Sara idag och vi pratade om höstfotografering, åh så kul! Tror att jag och kameran behöver ta oss en promenad snart.. Eller "vi" och    kameran är de ju självklart numera. 

Så här ligger jag och går igenom bilder, fastän jag borde sova en stund innan barnen vaknar för att äta. Men det är ju så kul att jag inte kan låta bli! 

Hur som helst, hoppas ni haft en fin Fredag! Det har vi.. En pappaledig pappa, besök av Matilda, fika hos Sara , barnfri tacokväll .. Och för att inte glömma, nästan lite sovmorgon, 07! 💜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback