Ah. Som jag saknar att vara gravid, min kropp o knopp mådde så mycket bättre då! Mitt immunförsvar var verkligen fantastiskt under min graviditet och nu är de tillbaka till de vanliga.. Jag har verkligen hunnits sättas på prov under dessa 3 månader sedan barnen kom, världens förkylning, spyor, blödningar och nu spräckt trumhinna! Och inte bara det, jag har typ 4 hårstrån kvar på mitt huvud.. Visst har man hört att man tappar mycket hår när man fått barn, men jag som knappt hade något hår innan? Så tips på produkter eller mirakelkurer för att behålla de lilla hår man har mottages varmt! ♥
 
Nu har jag gnällt färdigt, vi har haft en superfin morgon här hemma.. Glada barn och Elina är feberfi.
 
Nu ska jag försöka hinna med en kaffe i solen innan de vaknar!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback