Mitt absoluta favoritrum här hemma är definitvt sovrummet, så nöjd över hur det blev. Men gud så mörkt det är ute nu när vi går upp på morgonen, det känns som att vi går upp mitt i natten. Men idag är jag betydligt piggare än igår. Igår var det hopplöst.. Jag hade sådan huvudvärk och försökte sova när barnen sov sina naps på 20 minuter men då var jag ännu snurrigare när jag vaknade, så det var ingen bra idé. Idag hann jag med en dusch innan Vlatko stack iväg till jobbet, tror absolut det gjorde mig lite piggare : )
 
I eftermiddag ska vi iväg och träffa Elnaz & Emma, men nu ska vi snart ut på en promenad här ♥
 
 
 
 
Kommentarer
Cissi
http://nastanperfekt.blo.gg

Ser jättemysigt ut


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback