Här sitter jag och stirrar, Elina somnade i sin säng efter blöjbyte och Elias somnade i gungan medans jag bytte på Elina.. Och jag som hade tänkt mysa med dem lite extra innan jag beger mig iväg till jobbet. Och sovmorgon bjöd de på med, 06.45.. Så idag är humöret och piggheten på topp! Skönt ♥
 
Fick ni fyndat något under Black Friday? Så som jag förstått det så har vissa sidor erbjudanden hela helgen? Tipsa mig gärna om ni hittar några bra deals ♥
 
Jag fick klickat hem ytterliggare en babysitter, en bumbo och lite julklappar ♥ Men nu funderar jag på om vi skulle köpt en bumbo till?
 
Näe, om man skulle ta sig en kopp kaffe såhär i all tystnad!
 
Önskar er en finfin Lördag!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback