En puss ifrån mig, och en kram från Elina 💜 

Helgerna bara susar förbi, som alltid. Och nu kanske ni tänker att jag minsann alltid har helg då jag är mammaledig men nja, vi längtar ju rätt mycket efter Pappan här på veckodagarna, så att helgerna är rätt speciella ändå och vardagarna kan vara lite tuffare, så att det är skönt att ha helgerna att se framemot då vi har hela dagar med två vuxna och två barn, två famnar. 

Men hur som helst, så jobbade jag ett par timmar igår, och kommer jobba ännu mer nu under december.. Och det kan vara lite tufft, jobba på helgerna och sådär, men jag älskar att ha många bollar i luften och har alltid gjort, så att allt det roliga överväger det jobbiga. Men säkert någon som tycker man är helt galen som smiter hemifrån och jobbar när barnen barnen är fyra månader. 

Sen har vi haft besök på löpande band här hemma, alltid så mysigt! Men idag spanade vi in lite erbjudanden på stan, men kom hem med saker vi köpt för fullpris, hehe de lyckas verkligen med sin reklam!

Nu är det dags att släcka, man vet aldrig hur många timmars sömn man får knåpat ihop under natten! 

Kommentarer
Sara

Tycker du är grym! Och klart du skall jobba om det fungerar och du vill :) Jag började jobba extra när Lykke var 5-6veckor och så många som ifrågasatte det! Eller tyckte att jag var duktig! Visst kan det vara duktigt men ingen som direkt berömmer Daniel och tycker att han är duktig som går och jobbar med en liten hemma! Haha:) kör hårt och ta hand om er!

Svar: Tack! ... Och detsamma. Men jag tror att det är nyttigt, för både själen och plånboken. Man behöver sakna och känna efter lite tror jag! ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback