God förmiddag! Visst är dessa ovan så himla fina? Jag handlar en del begagnade barnkläder och dessa har jag letat som en tok efter. Dock storlek 74 men så som de växer så är det väl inte långt kvar! Med tanke på hur otroligt lite man hinner använda vissa plagg så tycker jag absolut man ska tänka på att köpa i andra hand. 

Vi är redan ute och ränner, vi har fått tid på vårdcentralen för Elias.. Han har en sådan hosta som vägrar ge med sig, säkert ingen fara men i och med att det hållt i ett tag nu så kollar vi upp det! 

Ibland känner man sig fasiken som en supermom, redan matat barn, packat ihop oss, bytt kläder, bytt två bajsblöjor (som såklart skedde precis innan vi skulle gå) , fixat tid på vårdcentralen, fixat mig själv och nu promenat hit.. Med två barn, och klockan är inte ens 10. 

Hoppas dagen fortsätter lika effektivt! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback