Hallå Hallå!  Vart tog helgen vägen? Herregud, tur att vi nu har en extra dag tillsammans när Vlatko är ledig Fredagar och jag jobbar under helgerna. I Fredags hängde vi hos svärmor hela dagen, barnen blev ompysslade och vi med. Skönt! Igår jobbade jag och tiden susade förbi.. Idag har vi myst omkring här hemma, fixat julkorten inför i år och lagat en fantastiskt god middag.
 
Som ni kanske har märkt så har jag varit veckans blogg på blogg.se under denna veckan, och gud så kul! Vilken enorm respons jag har fått och så himla fina kommentarer, så fina ♥ Jag hoppas ni väljer att fortsätta att kika in då och då.. Och såklart skriva en rad eller två, det är ALLTID kul!
 
Tillbaka till den fantastiska middagen, jag har hittat till Jennysmatblogg.se och jag kan inte sluta läsa recept! Precis i vår smak och vi kommer nog använda oss utav hennes veckomatsedlar inom snar framtid! ❤️ 



 
Kommentarer
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

mumms


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback