Preciiiis vad jag är sugen på nu! Mums ♥
 
Att IcaMaxi  just nu har chips för 10pix kommer att bli min död. Jo..Jag tänkte ta en hurtig promenad ner mot stan, svängde såklart in på maxi och knep åt mig två påsar. Väl hemma hittar jag två gömda påsar.. i städskåpet! Hehe, han litar inte på mig här hemma tror jag.
 
Trots att jag bara har ett kilo kvar från vad jag vägde innan jag blev gravid, så är man fortfarande som en säck potatis.. Och hållning som en jag vet inte vad. Och för att inte nämna svag, det är vad jag är .. Svag! Jag är ute på en timmes promenader varannan eller varje dag med barnvagnen men det är för sinnets skull, och barnens såklart! En dag/kväll borde man väl kunna få till på gymmet i alla fall..? Jag ska bara gräva i skåpet efter den där motivationen först, för den måste komma först.. Har jag hört : ) ♥
 
 
/ Är inte så bitter som jag låter! Behöver bara lite pepp och medhåll!
Kommentarer
a n n i k a
http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback