Dagens ensam-middag. Stuvade makaroner, korv, ärter och morötter. Underskattat! ♥
 
Som jag skrev igår, så är jag såå tacksam för varje dag jag mår bra. Idag blev det ett litet steg tillbaka kan man säga, har för första gången under den här graviditeten känt smärta.. Det var som att det brann från naveln och neråt under en 10 minuters period, och jag försökte såklart att inte stressa upp mig eller bli rädd (för de gör nog inte de hela bättre)
 
Detta är säkert normalt, men som förstföderska vet man ju inte riktigt vad som är vad.. ? Kanske bara var att de låg på något organ eller nerver, men läskigt var det.. Och ont gjorde det. Och de verkar vara vanligt att ha ont och ha krämpor under graviditeten men eftersom jag mår så bra, så blir jag såklart livrädd när det gör ont. Men nu mår jag bra igen, magen är lite öm.. Men nu blir det soffläge resten utav dagen/kvällen, kanske någon serie?
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback