Hej! Idag har det varit blå himmel och sol heeela dagen här hos oss, jag har skymtat små knoppar i rabatten.. Påskliljor och tulpaner. Vårkänslorna är här. Jag har suttit intill husväggen och sugit åt mig massor med D-vitamin. Och liite röda kinder tror jag allt att jag fick till och med. Jag är väldigt lättpåverkad i mitt humör beroende på väder, och att man kan bli så lycklig för lite solstrålar är helt otroligt. Men sån är jag! : )
 
Jag fick allt städat lite med och inspirerades av mina vårkänslor, så vår i sinne och vår inne var temat idag! Tulpaner och liiite påskpynt.
 
 
Ni vet väl att ni kan följa mig på Instagram för en lite mer daglig uppdatering? : )
 
LindseyLinda heter jag där.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback