Idag går vi in i V.36 (35+1) wihooooo! Fattar fortfarande inte riktigt det där med att man ligger en vecka före hela tiden? Någon som vill förklara för mig, på ett smart sätt : ) För när man pratar med barnmorskan eller läkare, då säger de ju 35+1 och inte vecka 36?
 
Jag mår fortarande bra, haft ett par bra nätter den senaste veckan.. Men både natten till igår och natten till idag var hemsk. Tips på sovställningar mottages gärna med : ) Förövrigt har jag en del sammandragningar på nätterna och kvällarna ( ej onda )  och är som mest mörbultad på kvällarna. Det blir svårare att böja sig ned, och att ta på sig strumpor har blivit ett projekt.  Men annars så mår jag toppen och försöker leva på som vanligt, men vilar betydligt mer.
 
 
Kommentarer
Anonym

Du har gått 35 hela veckor + 1 dag :)

Svar: 😋 hehe förstod detta, men varför säger man då att man är i vecka 36? Medans läkare säger vecka 35?
lindsey.blogg.se

Anonym

Är nog att man har påbörjat v36 tänker jag 😉 ligger säkert forskning bakom det med 😃


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback