Hallå! .. Vart det inte jag som skrev i Söndags hur chill denna vecka skulle bli utan planer? .. Så var inte riktigt fallet när jag tänker efter, imorgon ska vi ju på vårat tredje tillväxtultraljud på östra, så kul! Efter det ska jag se om jag kan hitta mig en klänning eller ett tält på stan. Sen fyller jag år på Torsdag och sen väntar midsommar och en fin långhelg. Så fullt upp! Men jag relaxar en del emellan och håller rätt hårt på mina powernaps mellan varven. 

Idag har jag varit och hälsat på Charlotta och kidsen, så himla mysigt! Vi har inte riktigt fått till det med en dejt de senaste då vi haft lite olika fullt upp, men idag så. Och barnen, de är inte mycket äldre än två år och jag blir så förbaskat stolt över hur väluppfostrade de är! Jag har verkligen drömmen att se fram emot ❤️  Och så himla kul de har tillsammans som tvillingar, alltid någon att prata, kittla eller kanske ibland jävlas med! Men så fint. Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback