Hej! Hur mår ni? Jag har varit lite off idag, efter ultraljudet åkte vi hem och jag sov i ett par timmar. Sedan mötte jag upp Camilla för lite shopping (behöver jag berätta att inget passar längre?) Nu mår jag betydligt bättre men  känner mig lite hjälplös och deppig, bebisarna har inte gått upp så mycket som vi trott och de ligger mer minus nu än innan. Det är många faktorer som kan spela in, t ex att det varit flera olika läkare som har mätt osv. ( kanske mätt lite olika ) men alla flöden såg bra ut och även CTG:t. Men nu ska vi in varannan dag för att ha koll på CTG:t. Men man känner sig lite hjälplös som sagt och nu hoppas jag ännu mer att de stannar inne lääääänge till.. Så länge de mår bra då! 

Jag är inte så orolig, för att de har superkoll på oss! Men maktlös.. ❤️ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback