Igår när vi va hos Sara & Patrik så nämnde Sara en rätt som hon hade gjort baserad på färskpotatis, och jag har inte kunnat sluta tänka på den.. Så det fick bli dagens middag, med viss improvisering och kanske inte alls så som Sara hade gjort den. Men vill ändå tipsa om den.. För inspirerad blev jag och gott blev det! : ) ♥
 
 
Färskpotatis, jag hade broccoli & morötter i min form ( blir nog bättre om man gör det på en ugnsplåt ) på med oregano och salt, riven ost och panko (asiatiskt ströbröd)  på det hela och in i ugnen tills allt är "rostat" till detta hade jag panerad fisk och gräddfil! Ahh... Så gott!
 
Men denna färskpotatis -  "gratängen" är ju ett grymt tillbehör till grillat t ex.
 
 
 
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D

Sara

Du fuskar ju med torkad oregano 😉😘


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback