Jennie hade bakat en gudomlig cheesecake till mig ♥ Tack snälla!
 
Igår var det min födelsedag, och hur mycket man inte har tänkt att fira .. Så blir det så himla roligt när dagen väl är kommen. Jag sov räv på morgonen, blev överraskad med frukost på sängen.. Lunch på stan och shopping av en ny tv till sovrummet. På kvällen kom Vlatkos familj och vi åt smörgåstårta och umgicks till sent, såå trevligt ♥
 
Idag känner jag mig nästan lite bakis, eller typ hög på kärlek.. ? Vi har bestämt oss för att inte riktigt fira midsommar i år, eller i alla fall inte traditionellt. Denna veckan har/är nog intensiv som den är, och ett midsommarfirande hade typ blivit min död. Men vi har ju en ny tv i sovrummet, kanske glo på en film där? : )
 
 
Önskar er i alla fall en fantastisk fin Midsommarafton och hoppas att ni har tur med vädret ♥
 
 
 
 
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
http://blogofphoto.webblogg.se

Gott :D

Svar: 😍 Jättegod!
lindsey.blogg.se

Carina
http://Bluemoon.blogg.se

Såg jättegott ut!: :)

Svar: Ah den var supergod! 😃
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback