Hej! Sara har precis varit här och gipsat min mage, det blev hur bra som helst och så himla roligt intiativ av henne. Vi har bestämt att om vi kommer till vecka 39 så ska vi göra en till då : ) Kommer vara grymt kul att spara! Ni ska få se hela resultatet när den är upphängd. 

Idag begav jag mig till utesimbadet, men det var inte alls som jag hade tänkt. Jag hade tänkt mig en filt, en tidning, frukt och mys. Men någonstans under dessa planer så glömde jag bort hur min dagsform ser ut. Det var fruktansvärt obekvämt att ligga på gräset.. Att ligga på mage o läsa en tidning? Nja, inte riktigt. Sola på rygg? Nope då kunde jag inte andas. Nästa gång tar jag med mig en brassestol och någon som hjälper mig upp, då jag låg som en uppånervänd skalbagge och sprattla varje gång jag skulle ta mig upp. Och blåste gjorde det med.. Flopp. Bättre lycka nästa gång! 

Men åh så nöjd jag är med magen! Tack Sara ❤️ 
Kommentarer
Jessica Johnsen

Å, har utesimbadet öppnat? Kul med gipsmage :)

Svar: Jaaa de har ju det! Så mysigt 😃❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback