Hittade den perfekta platsen för min fina blomma : ) ♥
 
 
 
 
 
Igår fick jag lurat med mig Vlatko till Bauhaus för att köpa en innedörr till sovrummet, han hade haft en skitdag på jobbet och var inte sådär jättesugen. Men jag var pigg och supertaggad till att få klart detta.. Väl på Bauhaus trodde jag att jag skulle få en stroke, var tvungen att provsitta alla utemöbler som fanns då jag inte orkade stå speciellt länge, vad hände? Vart kommer detta ifrån..? Hur som helst, väl hemma så märker vi att dörren är för liten. AHHH! Och jag som typ skrivit kontrakt på att inte ge mig ut på sådana äventyr förrän barnen är födda.. Bara att packa in dörren i bilen igen och åka och byte! Irriterad. Och tror ni Vlatkos dag blev bättre, nja?! : )
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
http://blogofphoto.webblogg.se

Så fint :D

Svar: 😍 Tack Annika !
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback