Fick en sådan fin orkidé av Tina & Bobi ♥ Nu ska jag försöka lyckas hålla den vid liv.
 

HEJ! Det har ekat lite tomt här de senaste dagarna, men midsommar (utan planer) och min födelsedag har tagit på krafterna. Midsommarafton bestod av pizza och godis i soffan, det tog ett tag för mig att varva ner och förstå att det är heeeelt okej att inte fira. Men senare under kvällen så hamnade vi på altanen med ett par grannar, vilket var både spontant och supertrevligt. I Lördags hade vi ett helt fantastiskt väder och vi satt ute hela dagen, Boban, Tina och barnen var här och vi grillade ♥ 
 
Idag har jag varit iväg på CTGÖstra, vilket jag nu gör varannan dag. Efter tvillingarna låg på -32% och -21% vid sista tillväxtultraljudet så vill dem ha extra koll. På Onsdag ska vi även mäta flödet i navelsträngarna. Magen är inte jättestor ännu och inte heller barnen, och det kan helt enkelt vara så att jag en utav dem som faktiskt får små barn. Vi vet ju inte alls hur det hade varit med ett barn i magen heller.. Så så länge de får i sig de som de ska och växer och mår bra, så får dem stanna inne. Men det är skönt att veta att det faktiskt är helt okej om det skulle komma/födas nu, det finns ingenting som stoppar dem i  v.35
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback