... Heeej! Fint väder = dålig uppdatering :) inga bebisar här inte, de börjar trilla in fler och fler sms och samtal när man inte hör från mig på ett tag ❤️ 
 
Vi har lite vaycay-mode här hemma, igår gick Vlatko på semester och planerna var räkor på altanen, jag hade längtat heeeela dagen, fira lite liksom : ) Men Vlatko fick andra planer så allt blev lite uppskjutet.. Jag tog en powernap och en dusch för att bege mig iväg för att handla lite tills han kom tillbaka, i duschen började jag tappa synen en del, speciellt på vänster öga. Allt blev lite suddigt och väl ute ur duschen så domnade hela vänster arm bort, upp till axeln. Sen gommen och tungan/munnen. Jag fick ringt till Östra och de ville ha in oss på direkten, så där spenderade vi vår Fredagskväll. Allt gick över väldigt fort och vi fick hjälp sååå fort, allt för att utesluta havandeskapsförgiftning. Proverna var fina, och antagligen så hade "bara" barnen klämt till någon nerv eller strypt blodtillförseln någonstans o kroppen, men läskigt var det! .. Och inga räkor blev det, hehe.
 
 Nya tag en annan dag! ❤️ 
Nu ska denna kvinna sova! Godnatt : ) 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback