Hallå där i sommarvärmen! Juli kunde ju inte ha startat mycket bättre, jag kände mig nästan lite snuvad på min sommargraviditet där ett tag. När vi fick plusset på stickan så föreställde jag mig genast varma dagar, höggravid.. Lite strandhäng och en brun mage! Jag älskar värme, jag lever för värme och tror faktiskt inte att jag kommer att ha så ont utav de varma dagarna som gravid, som man hör att många har. Idag har jag spenderat ett par timmar på utebadet här, så himla skönt! Men jag blev minst sagt utstirrad som e cirkus-artist av barnen i poolen. De undrade nog ifall jag hade svalt en fotboll : ) 

Men innan jag begav mig dit så var vi på TUL på östra, allt såg bra ut. Enligt måtten (som var lite röriga) så låg de båda nu på ca -25%. De var två olika läkare som mätte, och de mätte så olika att jag inte riktigt blir klok på resultaten, så jag har valt att fokusera på resultaten av flödesmätningen, CTG och att vi har aktiva barn i magen. Idag är vi i vecka 36+1! Wihoooo : ) fyra veckor kvar om allt går som det ska. Om en månad är alltså våra pluttar hos oss : ) 

Men hursomhelst, så fortsätter vi med kontroller varannan dag och nytt TUL och ny flödesmätning är bokad, skönt! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback