Idag kom dessa som jag beställde från Mini Rodinis rea häromdagen, åh så fulsöta att jag dör en smula. Även leggins till : ) Tycker att det har varit supersvårt det här med mängden kläder till två bebisar, har man för lite? Har man för lite i de minsta storlekarna? Känns så himla dumt att köpa för mycket, som inte kommer att användas ändå. Äh, det blir nog bra. Annars så tycker jag ju inte att det är dötrist att shoppa ifall det skulle behövas.. ♥
 
 
Vi har ärvt massor, så tacksamt! Ett plagg slits knappt av ett spädbarn och alla gifter är urtvättade. Bara fördelar! Det är dyrt som det är att vänta tvillingar, och då kan man lägga lite extra pengar på det man verkligen vill ha.
 
 
Nu när jag pillar i deras garderob så känner jag mig som 5 år igen
och längtar lite tills att få klä på mina "dockor" !
 
 
 
Kommentarer
Anonym

Ja lätt att längta efter att få klä på sin lille docka. Har en son hemma på snart 6 veckor. Han var så liten när han kom att han drunkna i en strlk 50 och alla hade sagt att strlk 50 har du ingen användning för de växer de ur direkt. Så vi fick storhandla bodya när vår lilla grabb hade kommit. Dessutom hatade han att bli påklädd så omlottbodys var de enda som funka i början men nu börjar det ordna upp sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback