På bilden längst upp, påväg till BB nervösa och taggade! Till vänster, tidigare samma dag.. Till höger, en "solklar tummen-upp-selfie" efter förlossningen. Snacka om kontrast.. : ) 

Hej! Sedan jag skrev sist så har det ju hänt en del, som säkert många utav er redan har hört! : ) våra ljuveler är här! Jag skrev ju i förra inlägget att jag började känna mig redo, och yes det gjorde min kropp med. En timma efter inlägget gick vattnet och vi åkte in : ) Vi är så lyckliga och glada, svävar på små rosa fluffiga moln och sniffar så mycket på bebishud att det borde vara olagligt. 

Men mer om förlossning och bubblan blir det en annan dag, nu ska MINA barn äta ❤️


Kommentarer
😘

Du anar inte hur många gånger jag gått in här och kollat ifall du uppdaterat! Vill inte störa med frågor och meddelanden för vet hur lite tid man har till annat när det bara är bebismys hela tiden! 😍 tänker på er så himla mycket! Bra jobbat alla fyra! Ni är bäst! Längtar såååå tills jag får träffa er, men tills ni är redo, ta vara på varenda minut och ta tusentals bilder. Tiden går sjukt fort. Grattis igen ❤️❤️❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback