..En kass mobilbild från nyårsafton! Mina hjärtan ❤️ 

Det är alltbra orättvist ändå, jag vet att allt sitter i psyket .. Vilket inte alltid är så lätt att styra över. MEN varför kan man inte bara andas och njuta lite av tillvaron? Missförstå mig rätt, jag hade inte kunnat vara lyckligare. Men jag vill bara vara lycklig, inte gå runt och känna mig som en tickande bomb. Jag vill att allt ska vara rosa och fluffigt, jag vill sluta känna efter och nojja mig inför varje toabesök. 

Självklart vissa dagar är bättre än andra, men detta har nog lite med mitt kontrollbehov att göra. Att jag gärna vill veta precis vad som händer, och att jag inte kan rå över min kropp just nu, eller bestämma.. Det är lite läskigt! 

Någon som känner/känt precis likadant? (Ifall du känt såhär, säg att det går över och att man kommer kunna njuta) 

// goiiiing loco! 
Kommentarer
Din Helenis! (Stalker)

Jag hade ju en del blödningar.. Tror jag gick på toa hela tiden typ och kollade på pappret så det inte blödde. Blev helt maniskt till slut. Så trodde man det var blod ibland men bara flytningar, så falskt alarm.

Till slut släppte det iaf! Lovar! Blev typ van. Inget bra svar, jag vet. Men tänk att efter VARJE dag som går, är chansen för att något dåligt ska hända MINDRE än gårdagen!
Nu är det inte långt till vecka 12, Linda! Sen kommer tiden flyga förbi! ❤️❤️❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback