Ytterligare två bilder från Nyårsafton, Leah släppte inte Hanna på heeeeela kvällen ♥
 
Ni måste undra vad jag håller på med, från att skriva ett ganska negativt inlägg till att inte skriva alls. Men allt går som det ska, mått pyton de senaste dagarna.. Precis som det ska vara antar jag. Jag har fått upp hoppet och har bestämt mig för att njuta. Som fina Helena skrev i kommentarsfältet " För varje dag som går är chansen för att de ska hända något dåligt mindre än gårdagen" Och så är de ju faktiskt.. De har ju valt att stanna kvar hittills och det är så jäkla häftigt.
 

 

"Nu när allting är på plats börjar den snabba tillväxten i vecka 11! Barnets längd från hjässa till hälar fördubblas under loppet av de närmaste tre veckorna. Fram till vecka 20 av din graviditet ökar barnets vikt 30 gånger. Vid slutet av den här veckan är fostrets huvud och kropp ungefär lika långa. Barnet kan öppna munnen och tungan är fullt utvecklad. Levern upptar en stor del av platsen i bukhålan. Barnets testiklar eller äggstockar har bildats och man kan se de yttre könsorganen. Han eller hon går också in i en mer aktiv fas. Det finns massor av plats och massor av fostervatten att flyta och sträcka ut sig i."

 
 
Kommentarer
Helenis

Åh underbart att jag kunde bidra lite!! ❤️😇 detta förtjänar ni såååå mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback