Efter en hård vecka bestämde vi oss för att gå på bio i Lördags och äta på stan efteråt. Vi såg Taken 3 , den var svårt att slå 1:an och 2:an men den var ändå helt okej. Absolut inte dålig : ) men under första halvan av filmen så ångrade jag vårt val av Lördagsnöje, då jag var så jäkla orolig över att lägga en spya mitt under filmen. 

Men jag höll mig till efter filmen och det blev tyvärr inget restaurangbesök : ( men kröp ner i Tina och Bobbys soffa istället! 

Igår vart jag på en promenad med härliga Sara. Hon fick stå ut med mina kväljningar och jag hade varnat henne innan. Hon kallade mig grodan.. Jag och Sara har oftast långa och djupa samtal och man blir en aning klokare efteråt, vi hade nog behövt traska ett par mil i veckan för att få ur oss allt vi känner ❤️ 

Magen växer så det knakar! Jag hänger inte med alls nu.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback