...Scones
                             
 Ena sekunden är man superpigg, man orkar med allt plus lite till.. Är någon sorts superkvinna och fnyser åt bara tanken över att må illa. Sen kraschar man..  Och här ligger jag nu och tycker synd om mig själv. 

I Lördags firade vi Petra som fyllde 40 och det var sååå kul! .. Och skönt att vara nykter dessutom. Vi var faktiskt dem som gick hem sist ( men kom sist dock ) Och jag mådde rätt bra under hela kvällen, tills de var dags att gå hem. Men jag fick beröm för mina kräkskillz och mitt sätt att promenera till bilen, kräkas.. Promenera lite till and so on and so on. 

Om några veckor kommer denna blogg nog handla om något annat än spyor, men just nu är detta min vardag. 
 
 
Kommentarer
Petra

Var så kul att ses i lördags, tack för fint besök =). Å äntligen kom brickan hem (tror i o försig) att den haft det bra här.

Kram

Svar: Det var JÄTTE kul! Vlatko planerar redan en grillkväll med allihopa : ) ♥
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback