Blir alltid lika glad när jag hittar ett hederligt brev med ens namn på i lådan, och man skymtar redan på kuvertet att det är något trevligare än räkningar. Vi borde skicka fler brev, man blir så glad. Någon som vill brevväxla? : ) Hursom, så låg denna fina inbjudan inuti kuvertet och självklart ska vi på dop. ♥
 
 
Idag kan det ha varit nästsista gången jag träffat Susanne i injektionssyfte, vi har allt haft trevligt mellan nålarna .. Så, så hemskt är det inte, men det ska bli så skönt att få slippa alla sprutor och tabletter som hängt i dagligen under 3 månader.  Om man får säga det själv, så har jag varit så jäkla grym under den här resan och vem trodde att jag skulle fixa detta egentligen. NOT me! Detta borde nästan firas?
 
Nu ska jag kika på Lopes i "Kärleken checkar in"  / Sånt man får titta på när man är gräsänka!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Helena

👄👄👄


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback