Jag älskar min Dermalogica, och min hud med. Jag har varit en trogen användare av deras produkter i över ett år.. Och efter att ha testat allt för problemhy så är det absolut värt slantarna. Men det gör lite ont varje gång något tar slut (i plånboken alltså), men jag brukar tänka att jag ändå lägger de pengarna på flera olika krämer i månaden.. Och nu köper jag en rengöring och ansiktskräm som håller i ca 6 månader istället. WinWin! Min hud är långt ifrån perfekt efter all acne som satt sina spår, och nu under förkylningstider och denna kalla årstid så behövs verkligen en exta boost, jag gick utan Dermalogica ett par dagar och körde på det som fanns hemma. Och låt mig säga att min hy är lite arg på mig nu. Jag säger inte att de passar för alla.. för de gör det nog inte. Men jag har hittat mitt, och jag är så tacksam över det.
 
 
/ett inlägg endast om min kärlek till hudkrämer haha.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback