Hej Bönor! Här har vi veckans mage och allt rullar på i en ordentlig fart, jag hinner inte riktigt med. Jag mår som jag ska, som en hund.. Eh, som man ska, som någon skrev bland kommentarerna. Varannan dag kan vi säga. Idag åkte i alla fall mysbyxorna av och vi har firat fina Lova med tårta och sång ♥
 
Igår fick vi avnjutit en våffelfrukost och åkt iväg en stund, och det var sååå skönt att komma ut lite, vara bland folk och ha en bra dag. Det har blivit lite jobbigt med sådant på senaste för att man vet inte riktigt illamåendet smyger sig på. Men vi fick köpt sänglampor och lite annat kul : ).. Och som jag sa till Vlatko, att så lite kan göra så mycket för själen, det är fint det. Väl hemma däckade vi båda och det blev en tidig kväll..
 
Önskar er en finfin kväll! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Helena

Så fin! ❤️👶👶❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback