Lite olustigt att lägga ut halvnakna bilder på sig själv! HA! : )
 
 
..Allt är förlåtet, att jag var fly förbannad imorse när jag kräktes i duschen och sen låg med halvakroppen utanför duschen och över toastolen är bortglömt och det var såååå värt det.
 
Idag har vi fått se våra små minis igen och vi är sådär löjligt lyckliga. Vi svävar på små moln och allt såg perfekt ut, det var ett par livliga bebisar som verkligen studsade runt där inne. De var svåra att fånga på bild och de får nog bli bättre bilder nästa gång. Nu ska jag fasiken njuta ihjäl mig och faktiskt inse att detta händer oss. Vi är sååå lyckligt lottade, och två dessutom. Dubbelglädje + Dubbelkärlek.
 
 
♥ Njut av er Fredagkväll, det ska vi göra.
 
 
Kommentarer
Anna Karlholm

Är så otroligt glad för er skull! Alla dessa underbara känslor ni nu får uppleva som inte går att förklara, all denna obeskrivliga kärlek! LyCkA! ❤️

Svar: Åh tack Anna! : ) det är verkligen helt obeskrivligt, och det går verkligen inte att sätta ord på hur lyckliga vi är! ❤️
lindsey.blogg.se

Jessica Johnsen

Helt fantastiskt Linda! Som jag har sagt hela tiden, det gäller att inte ge upp. Och de finns ingen som är värd detta så mycket som ni är. Är så himla glad för eran skull! Njut nu så mycket ni bara kan. Illamåendet kommer gå över förr eller senare. Jag mådde skit i 20 veckor, men de är helt bortglömt nu! Tänk att ni ska bli föräldrar till TVÅ! Verkligen dubbel lycka. Kram ♡♡♡

Svar: Hehe, ja men eller hur! Och gav upp gjorde vi aldrig : ) som tur var! Och nu får vi dubbelt, så sjukt overkligt men fantastiskt! Ibland behöver jag nypa mig själv i armen ❤️

Och tack för dina peppade ord under alla dessa år! Hoppas ni mår bra ❤️

Puss o kram!
lindsey.blogg.se

Petra

Så kul... grattis, grattis!!

Kram

Svar: Tack Petra! Och tack för senast : )
lindsey.blogg.se

Susanna

Så underbart för er Linda. Verkligen ett stort grattis!

Kram Susanna

Svar: Tack så mycket Susanna! Vi är sååå glada! Hur mår ni? Kram
lindsey.blogg.se

Fanny

blir så glad att läsa detta Linda! Så otroligt glad för eran skull!! Tvillingar dessutom, vilken obeskrivlig lycka det måste vara!! :D Ta hand om dig! Kram <3

Svar: Åh fina Fanny! : ) Tusen tack, och ja, de är verkligen en obeskrivlig lycka ♥
Och snart kommer väl eran lille knodd? PUSS!
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback