Netto levererar igen, men efter alltför många kudd-köp de senaste så blev dessa de sista. LOVAR!
 
Vågen säger +1kg! Vilket är positivt och mestadels förstorad livmoder och moderkaka antar jag (kanske vatten med) ?.. Då illamåendet har varit på topp och matlusten sådär. Fick en hel kasse med Mammakläder från fina Nina häromdagen, och inte trodde jag att det skulle vara aktuellt ännu, men väl hemma vart jag ju tvungen att prova allting, och om jag säger så här..Oh my vad skönt. Ska man någonsin ha några andra byxor än med mudd? Det tror jag inte. Magen är inte stor, men de mesta är obekvämt. Och de senaste veckorna har jag tryckt mig i klänningar och strumpbyxor (som skaver på magen) Så detta var verkligen uppskattat, som att ha sköna mjukisbyxor på sig tycker jag. TACK NINA!
 
Nästa vecka är fullspäckad, cellprov, samtal på MVC och Ultraljud. Längtar såå till att få veta att allt är okej ♥
 
Trevlig helg!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback