SPRING 2015
 
 
 
Jag vet att man ska leva i nuet och allt det där, men våren är min absoluta favorit årstid och jag kan inte låta bli att dagdrömma lite. När man ser små tulpanknoppar tränga upp genom jorden och när man kan börja plantera lökar och blommor, då är jag som lyckligast.. Och första grillkvällen, åh vad jag längtar.
 
Utan att jinxa alltför mycket så kan jag nog säga att jag börjar må "bättre" och har gått ifrån ca 40 hulkningar per dag till ca 10. Vilket gör mig enormt mycket piggare och gladare. Sömnen har jag varit utan sedan vi var i Makedonien, och jag trodde att det skulle vända efter att jag slutat med all medicin, men icke. Men såklart är jag som jag är och kan inte njuta av att allt börjar bli bättre, utan börjar nojja över att något istället kan vara fel. Efter förra ultraljudet har jag varit lugn som en filbunke och har faktiskt njutit riktigt ordentligt.. tills nu då.
 
 
Hade jag fått bestämma så hade vi haft en ultraljudsmaskin här hemma och kollat på dem mest hela dagarna, haha! ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback